This page has found a new home

Het heerlijke begin van een nieuwe week

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Het heerlijke begin van een nieuwe week

zondag 26 juni 2011

Het heerlijke begin van een nieuwe week



Goedemorgen lieve bloglezertjes, wakker worden, rise and shine, het zonnetje is al op.
Wat een heerlijke dag! Ik heb meteen al flink de beest uit gehangen. Om half zeven heb ik het vrouwtje wakker gemaakt. Dat kan mooi, omdat ik nog niet in de bench slaap, maar in een soort hokje naast hun bed.
Vrouwtje haalde mij daar uit en ging toen boven naar de wc. Huh.... ik wist niet dat je boven ook mocht plassen. Dus dat heb ik meteen uitgeprobeerd op de vloerbedekking van de slaapkamer. Zij was toch met andere dingen bezig, zoals aankleden. Toen zijn we gaan wandelen, maar ik had daar helemaal geen zin in en dat liet ik goed merken. En ik geloof dat vrouwtje er ook niet zoveel zin in had, want we gingen gelukkig al snel terug. Terwijl zij hun eigen eten klaarmaakten, heb ik meteen maar even een flinke je-weet-wel op dat prachtige laminaat neergelegd. Tweemaal direct achter elkaar, zucht..... wat is dát lekker. Ze begonnen meteen te roepen en zetten mij gauw buiten neer. Ik ben toen meteen een gat gaan graven in de tuin, zij waren toch nog in de keuken. Toen vrouwtje dat ontdekte, moest ze lachen. Vinden jullie het ook geen prachtig gat? Ik ben er apetrots op, want het is mijn eerste.


Daarna ging vrouwtje koffie drinken en een sigaretje roken, bleeeeech. Dat mag ze niet doen hoor. Ze zou er mee stoppen en ik heb ze horen zeggen dat ik geen eten meer krijg als ze er niet mee stopt. Jankjank, dat wil ik niet. Daarom ben ik nog even doorgegaan met de boel op stelten zetten: op zoek naar alles wat ik niet mag opeten van haar; steentjes, plasticjes en natuurlijk die onweerstaanbare plantjes. Die lui zijn écht niet wakker te krijgen 's morgens! Maar daar kan ík dan weer mooi voor zorgen. Ik moet ten slotte wel wat terug doen he? Ik denk dat ik me bij deze mensen wel ga vermaken de komende jaren, joepieeeeee.

Pootje van Lady.

PS: vrouwtje ging nog wel even met me spelen. Helaas werd ik toen zo moe, dat ik alweer moest gaan liggen om te gaan slapen. Maar de dag is nog lang.....
en bekijk deze nog even:


2 reacties:

Op 27 juni 2011 om 02:17 , Anonymous Yvonne F. zei...

Goodmorning Lady,

Ik moet je complimenteren met 't fantastische gat, dat je gegraven hebt. Ik doe 't je niet na :O)Je YouTube premiere is ook al zo geweldig verlopen. Nog even en je kunt auditie doen voor "The return of Lassie."

gr.puppylover Yvonne

 
Op 29 juni 2011 om 17:02 , Anonymous Marga zei...

Wat een geweldig filmpje :D ga je nou alle speeltjes verzamelen in die hoek of is dat het gat dat je hebt gegraven?

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage