This page has found a new home

Pffffff

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Pffffff

donderdag 30 juni 2011

Pffffff

Ik vind dit géén leuk huis meer. Al mijn leuke spelletjes worden getorpedeerd. Ik had wat leuks ontdekt: als ik een plasje doe op dat mooie nieuwe laminaat, komen baasje of vrouwtje meteen aangerend met allemaal doekjes waarmee ze dan over de grond gaan spelen. Oooooh, geweldig is dat. Ik ga natuurlijk flink meehelpen. Prachtig, zo'n doekje dat over de grond zwiept en waar je zo heerlijk je tanden in kan zetten. En omdat ik zo'n vreselijk slimme hond ben, die meteen het verband ziet, ga ik elke keer als ik me verveel omdat vrouwtje met wat anders bezig is (en ach, wat voor belangrijke dingen kunnen dat nou helemaal zijn he?) een plasje doen binnen. Dan kan ik weer meehelpen. Retrievers zijn uitstekende hulphonden dus ik kan dat erg goed. Jaja, ik doe alles om mijn vrouwtje en baasje te helpen en te plezieren. Maar nu zetten ze me ineens meteen buiten als ik geplast heb. Dat is niet leuk! Gaan ze zelf met die doekjes spelen in mag ik niet meedoen. Dat is écht waar hoor, ik zag het zelf door het raam van de keukendeur. Bah, ik heb hier geen woorden voor. Waarom nemen die lui eigenlijk een hond? Maar ik ga gewoon weglopen met Max. Oooooh, hij is zoooo ge-wel-dig! Zou ik hem vandaag weer zien? Ik moet aldoor aan hem denken....

1 reacties:

Op 30 juni 2011 om 05:48 , Anonymous Yvonne F. zei...

Hey Lady,

Als je indruk wilt maken op Max, zorg je dat je heeeeel snel zindelijk wordt.Hij kan dat nl. al 'n tijdje en vindt al die natte ongelukjes maar niets.

gr.Yvonne

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage