This page has found a new home

Kerst

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Kerst

woensdag 28 december 2011

Kerst

Ik heb nu mijn eerste Kerst meegemaakt. Bijzonder hoor. Het is bij ons een echt familiegebeuren. Alle kinderen waren er en er lagen heel veel cadeautjes onder de kerstboom. Een paar ervan waren voor mij, leeeeuk. Met een gedichtje erbij, wat vrouwtje heeft voorgelezen. Dat kan ik nog niet natuurlijk. Ik kreeg een penning voor aan mijn halsband met mijn naam en het telefoonnummer van baasje. Voor als ik verdwaal. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren, want ik heb een uitstekend richtingsgevoel. En ik heb nog een lekkere vleesstaaf gekregen. Tijdens al dat pakjesgedoe was het een vreselijk gezellige bende. Iedereen moest veel lachen. Dat hoor ik natuurlijk graag. Daarna hebben we met zijn allen gegeten. Alleen ik kreeg er niets van, wat wel weer erg jammer was. Maar ik zie dat maar door de klauwen, want ik weet nu ook wat de Kerstgedachte is. Dat is dat je wat voor elkaar over hebt en dat je verdraagzaam bent enzo. Ik heb zelfs mijn eigen Kerstgedachte uitgevoerd door me niet zo vies te maken op het renveldje. Dat kostte wel wat moeite en het is niet helemaal zo goed gelukt als ik wilde, maar het was goed bedoeld. En daar gaat het toch om? Verder heb ik me ook best netjes gedragen, hoewel ik natuurlijk erg opgewonden was met zoveel mensen in huis. Dat is zó leuk, alle kinderen hier. Ik hou van ze allemaal en wil dat graag laten merken. 
En dan krijgen we straks de jaarwisseling. Ik heb begrepen dat dat heel veel lawaai wordt. Ik hoor de laatste weken regelmatig geknal, maar ik schrik er gelukkig niet van. Nou, ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat. Alles is nog nieuw voor mij natuurlijk, maar ik leer snel hoor. Als ik een jaar oud ben, weet ik alles al wat er in zo’n jaar te beleven valt. Misschien ben ik dan wel volwassen. Wauw. 
Poot Lady.

1 reacties:

Op 28 december 2011 om 11:17 , Anonymous Heleen zei...

We houden ook allemaal van jou hoor!! X

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage