This page has found a new home

Alweer nieuwe vriendjes en water

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Alweer nieuwe vriendjes en water

zaterdag 5 november 2011

Alweer nieuwe vriendjes en water

Gisteren hebben we alwéér zoiets leuks gedaan. Vrouwtje kon een lading karkasjes enzo overnemen van iemand en we zijn daar toen naar toe gereden. Ze hadden daar twee jongenshonden. Leuuuk. En we zijn toen ook naar een mooie vijver daar vlakbij gelopen. En daar hebben we toch gespééld. Ooooh, ik was helemaal moe de rest van de dag. Ik zag die andere honden een raar trucje doen: die gingen helemaal in het water en dan gingen ze nog vooruit ook. Ik wilde dat ook wel, maar ik durfde niet, want ik wil wel graag grond onder mijn voeten hebben. Och dan niet, ik heb lekker pootje gebaad. Wat heb ik een plezier gehad! En dan nog allemaal lekker eten meegenomen, mjammie.
Poot Lady









3 reacties:

Op 6 november 2011 om 12:50 , Blogger Yvonne F. zei...

Hey Lady,

Wat 'n prachtige actiefoto's. Doe jij al je stunts zelf? Ik kan wel zien, dat je superfit wordt van al dat rauwe voedsel. Je baasjes zijn er erg druk mee, maar dat levert dan ook prachtige kiekjes op.

gr.Yvonne

 
Op 6 november 2011 om 13:58 , Blogger Lady zei...

Nee, aan stand-ins doe ik niet. Ik ben ook een superfitte hond, fitter dan mijn baasje en vrouwtje. Ik wil ze graag aan het sporten hebben, maar ik geloof dat ze daar niet zoveel zin in hebben.

poot Lady

 
Op 8 november 2011 om 13:34 , Blogger Gerrittina zei...

Misschien willen het baasje en het vrouwtje wel met je mee het water in. Wie weet durf je dan wel. Daar worden de baasjes ook fit van.
En ik ben het met Yvonne eens, de actiefoto's zijn helemaal top.

Gr. GZ

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage