This page has found a new home

Slootje springen en nog meer leuke dingen

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Slootje springen en nog meer leuke dingen

woensdag 19 oktober 2011

Slootje springen en nog meer leuke dingen


Ik heb nu een prachtig spelletje bedacht: slootje springen. Ik heb het vanochtend uitgevonden. Ooooh, wat is dat leuk. Vrouwtje is bang dat het slecht is voor mijn gewrichten. Maar dat denk ik vast niet hoor. Wat kan ik het goed he?












En tijdens de boswandeling kwamen we ook nog een groep honden tegen. Oooh, wat heb ik daar weer lekker mee gespeeld! Ik hoop dat jullie de film kunnen bekijken.
En toen we thuiskwamen, kreeg ik mijn konijntje, mjammieeeee. Zucht, deze dag kan niet meer stuk.


Poot lady

3 reacties:

Op 19 oktober 2011 om 04:02 , Anonymous Saskia zei...

Hihi, zo te zien heb je het behoorlijk naar je zin gehad Lady! En wat een mooie sprong!

 
Op 19 oktober 2011 om 07:47 , Anonymous Anoniem zei...

Wat een feest! Ik kan zien dat je erg genoot van al die vriendjes en vriendinnetjes. En je slootjespringactie was ook super!

een dikke aai van Riek

 
Op 19 oktober 2011 om 11:35 , Blogger Yvonne F. zei...

Hey Lady,

Je wordt nog 'n echte atleet zo....wauw wat 'n prachtige sprong.Met je sociale vaardigheden is ook niks mis :O) Jij hebt je vandaag rpima vermaakt, zo te zien.

gr.Yvonne

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage