This page has found a new home

Speuren en spelen

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Speuren en spelen

donderdag 25 augustus 2011

Speuren en spelen


Gisteren was het weer feest op de puppycurus.
Eerst gingen we een stukje wandelen en toen moest ik even aan een van mijn speeltjes ruiken dat het baasje daarna meenam het bos in. Even later mocht ik er achter aan. Ik had het speeltje al snel gevonden, maar dat wilde ik natuurlijk niet zoeken. Op de een of andere manier wist ik gewoon wat ik wel moest zoeken: baasje natuurlijk. Nou, die had zich heel slecht verstopt hoor. Hij was heel dichtbij en ik kon hem een uur in de wind ruiken, zodat ik meteen naar hem toe kon lopen. De andere hondjes hadden er wat meer moeite mee. Misschien ruiken die wat minder goed, stinken hun baasjes niet zo, of wisten ze gewoon niet goed wat ze moesten doen. Ze liepen maar een beetje rond te draaien. Ik weet altijd precies wat ik moet doen met zoeken en ben er heel goed in. Maar ze moeten het wel wat moeilijker maken voor me hoor. Dit is kleuterklaswerk. Wanneer mag ik naar de grote school?
Daarna mochten we los met elkaar spelen. Oeiiiii, wat was dat leuk. Ik kan het heel goed vinden met het reupuppy en we hebben een hele tijd gedold. Daarbij ben ik nog in de sloot gegleden en was ik ineens een zwarte hond. Leeeeeuk.
Wanneer is het weer woensdag? Nog 1 nachtje slapen?????

Poot Lady




Ik word niet moe van het spelen hoor. Ik lig alleen maar wat te luieren.

1 reacties:

Op 25 augustus 2011 om 02:21 , Anonymous Yvonne F. zei...

Hey Lady,

Van al die uitdagingen word je toch wel 'n beeeetje moe he.Zoals ik kan zien, weet je al goed hoe je moet regenereren. Dan doen wij 2-beners ook wel 'ns en dat is heeeeerlijk :O)

gr.Yvonne

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage