This page has found a new home

Mijn eerste prooidier

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Mijn eerste prooidier

donderdag 4 augustus 2011

Mijn eerste prooidier

Ooooooooh. Vrouwtjes jacht is geslaagd! Gisteren al. We zijn een heel eind gaan rijden in de auto om prooi te vangen. Eerst gingen we naar een plaats waar allemaal grote auto's in de lucht vlogen en waar heel veel mensen waren. Die waren wel leuk hoor. Maar het leukste was dat een van vrouwtjes kinderen daar was en die ging mee in de auto naar huis. En onderweg heeft vrouwtje dus gejaagd. Ze heeft heel veel gevangen en alles moest eerst in de vriezer. Maar een kwartel heeft ze apart gehouden voor mij om vandaag op te eten. Ik geloof dat ie gisteren nog helemaal koud was. Vandaag heb ik die dus gekregen. Ooooooooooh. Eerst wist ik niet zo goed wat ik ermee moest doen. Ik had toch wel zo'n raar gevoel dat ik die moest opeten en dat wilde ik ook wel. Maar het ziet er heel anders uit dan mijn gewone voer. Ik heb hem dus maar eerst eens meegenomen naar een plekje achter de bijkeuken. Pottenkijkers wilde ik daar niet bij hebben. Maar omdat ik het best ingewikkeld vond al die pootjes, veren enzo, ging ik toch iets dichter bij vrouwtje liggen. Voor het geval ik haar toch nodig had. Maar ineens had ik het door en toen heb ik hem helemaal opgegeten. Owieeee, wat was dat lekker. Ik werd er wel erg moe van en ben de rest van de middag lekker gaan slapen. Oooh, vrouwtje, heb je hier nog heel veel van?

Poot Lady


4 reacties:

Op 4 augustus 2011 om 09:49 , Anonymous Yvonne F. zei...

Hey Lady,

Kwamen je oerinstincten weer naar boven? Je mag je baasje wel heeeeeeel erg dankbaar zijn. Van mij had je nl. gewoon puppybrokjes gekregen. Dit is mij iets te bruut :O(

gr.Yvonne

 
Op 4 augustus 2011 om 12:43 , Anonymous Gerrittina zei...

Ja, ik vrees dat je bij mij ook gewoon aan de brokken had gemoeten. Je boft maar met zo'n baas.

Gr.GZ

 
Op 4 augustus 2011 om 13:26 , Anonymous Sandra zei...

Fantastisch om te zien, Alie! Erg knap dat je jezelf in zo'n korte tijd zo hebt verdiept in de verse voeding van Lady. Ik vraag me af wie er meer plezier in heeft, haha. Je mooie meisje geniet er wel van, dat is duidelijk. Ze is een bofkont.

 
Op 15 augustus 2011 om 00:20 , Anonymous Karen zei...

Super Lady! Zo'n overheerlijke kwartel. Hier negen teckeltjes die ook dol zijn op rauw en geen enkel brokje krijgen. Ga zo door meisje! Ik ga je blog zeker volgen. ;-)
Groet van Karen (Eranthe)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage