This page has found a new home

Slecht opgevoed?

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Slecht opgevoed?

vrijdag 29 juli 2011

Slecht opgevoed?

Ik begrijp er niets van. Nou had ik baasje en vrouwtje zo goed geconditioneerd met dat fluiten. Maar ik heb nu al een paar keer geen lekkers gehad als ik dan kwam. Het blijft leuk hoor, om dan bij ze te komen. Ze zijn even enthousiast en vrolijk tegen me. Maar praatjes vullen geen gaatjes. En ik kan altijd wel iets lekkers gebruiken, daar ben ik een hond voor. Wat zou ik verkeerd gedaan hebben? Moet ik misschien opnieuw beginnen met hun opvoeding en gewoon een paar keer niet komen? Maar ik heb dat geprobeerd, alleen het lukt bij míj niet. Zodra ik dat fluitje hoor, móet ik erheen. Ik denk dan niet na ofzo. Zouden ze me gehersenspoeld hebben? Iets door mijn eten gedaan waardoor ik geen eigen wil meer heb? Moet ik naar de psychiater? Hm, dat gaat straks ook al veel geld kosten. Ach, ik zal me er maar niet druk om maken. Zolang ik het leuk vind om bij ze te komen, zal het geen kwaad kunnen.

Poot Lady

2 reacties:

Op 29 juli 2011 om 00:33 , Anonymous Yvonne F. zei...

Hey Lady,

Zolang die tweebeners die beruchte hondenfluisteraar maar niet in huis halen, is er nog niets aan de hand.Ik zou me dus geen zorgen maken als ik jou was.

gr.Yvonne

 
Op 29 juli 2011 om 01:11 , Anonymous Lady zei...

Hah, zo'n fluisteraar jaag ik meteen de deur uit. Neem ik eerst een hap vuile pens en dan blaas ik een keer in z'n gezicht.

poot, Lady

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage