This page has found a new home

Mijn eerste rauwe maaltjes

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Mijn eerste rauwe maaltjes

zaterdag 23 juli 2011

Mijn eerste rauwe maaltjes


Gisteren heb ik mijn eerste rauwvoer gehad

Pens met lever en wat groente. Hmmmm, ziet er lekker uit toch? 
Daar heb ik écht van genoten, maar.......


Dit was helemáál het einde! Een kippenvleugel. Ik geloof dat vrouwtje zelf ook iets wou, maar dat zag ik helemaal niet zitten. Maar goed dat ze het uiteindelijk losliet, want ik was gewoon doorgegaan met haar vingers hoor!

Poot Lady

2 reacties:

Op 23 juli 2011 om 00:37 , Anonymous Yvonne F. zei...

Goeiemorgen Lekkerbek,

Wow, je kunt wel zien dat je van de wolf afstamt!
't Is maar goed dat de voedselbereider losliet, want je had haar hele arm erbij verorberd.Deze culinaire verrassing is goed aangeslagen; Ben benieuwd wat ze je nog meer gaat voorschotelen.
Vreet smakelijk :O)

gr.Yvonne

 
Op 23 juli 2011 om 08:13 , Anonymous Gerrittina zei...

Ik krijg de indruk dat dit wel een heel erg lekker hapje was. Je vergeet in eens je manieren. Vrouwtje keek wel heel angstig. Pas maar op, straks zetten ze je weer op droge brokken.

Gr.GZ

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage