This page has found a new home

Nieuwsblad

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Nieuwsblad

woensdag 13 juli 2011

Nieuwsblad

Goedemorgen beste bloglezertjes,
Wat een heerlijke dag vandaag. Het is weer even lekker koel. Van die warmte moet ik niets hebben hoor. Daar word ik alleen maar sloom en hangerig van en krijg ik pas 's avonds zin om wat hondenkwaad uit te halen. Maar vanochtend had ik er echt zin in. Ik besloot dus om 5 uur mij maar eens te melden door even flink te gaan blaffen. Normaal wacht ik wel tot half zes hoor, want ik weet dat baasje en vrouwtje nogal lui zijn uitgevallen. Maar ik had mijn krantjes uit en ik wou wat leven in de brouwerij. Ik weet niet waarom ze die kranten daar neer hebben gelegd zo in hun slaapkamer, maar ik vind het drie keer niks hoor. Ik begrijp echt niet wat die mensen zien in dat plaatselijke sufferdje. Maar dat ze geen smaak hebben, wist ik al langer. Wat een pulp. Echt geen nieuws in te vinden; ik heb al die dingen door gesnuffeld en het is alleen maar inkt en papier. Nee, geef mij maar de krant van de straat. Als we gaan wandelen, weet ik precies wat er allemaal langs is gekomen. Ik bestudeer uitgebreid de plasjes, vogelpoep (is ook lekker om op te likken) en andere ongerechtigheden. Zo stel ik me goed op de hoogte van de laatste roddels. Zo weet ik bijvoorbeeld dat dat leuke blonde teefje aan de drank is. Heel duidelijk te ruiken hoor aan haar ochtendplasje. Misschien kan ik eens een praatje met haar maken om erachter te komen waarom ze dat doet. Mantelzorg sluit goed aan bij het huidige politieke beleid. Voor problemen die bij het leven horen, zoek je niet meteen professionele hulp, maar ga je een goed gesprek aan met een kennis. En bij die grote Labrador hebben ze afgelopen dagen Indisch gegeten en hij heeft mogen meesnoepen. Foei, wat rook die drol naar pepers en knoflook. Blijkbaar staat hij erg hoog in rangorde daar thuis, dat ie mee mag eten met de mensen. Ik geloof niet dat ik dat voor elkaar ga krijgen hier, maar ik probeer ook wel eens wat. Maar gisteravond is het me al niet eens gelukt om die chips met Whiskeysaus te pakken te krijgen, die ze aan het eten waren. En ik heb echt mijn best gedaan, geloof me!
Ja, ik denk dat ik deze stad een stuk beter leer kennen dan baasje en vrouwtje.

1 reacties:

Op 14 juli 2011 om 10:23 , Anonymous leo zei...

nou lady die chippies en whiskysaus zou ik maar vergeten Ik weet toevallig uit goede bron dat het baasje naar de dierenwinkel is geweest en een paar overheerlijke verrassingen voor jou is gaan halen.
dikke knuffel

leo

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage