This page has found a new home

Mjammieeeee

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Mjammieeeee

vrijdag 8 juli 2011

Mjammieeeee

Ik heb nóu wat ontdekt! Vrouwtje was aan het spelen met de keutels in de kattenbak. Ik kwam natuurlijk meteen kijken wat ze allemaal aan het doen was. Leuuuk: uit de kattenbak scheppen en dan op een blik leggen. Eerst ging ik ruiken natuurlijk, ooooooh wat ruikt dát lekker. Ik heb meteen een flinke hap genomen. Mjammieeeeee. Dat is nog lekkerder dan worst. Voordat vrouwtje kans zag om het ruilspelletje te spelen, heb ik het maar gauw doorgeslikt. Nee, dit wil ik niet ruilen; dit is té lekker. Een hond heeft tenslotte ook haar grenzen met spelletjes.

poot Lady

2 reacties:

Op 8 juli 2011 om 01:59 , Blogger Yvonne F. zei...

Hey Lady,

Jasses, da's nou niet bepaald ladylike....:O(
't Is je voor deze keer vergeven, want je moet alles 'n keertje uitproberen.Jammer voor jou, maar dit is niet voor herhaling vatbaar.

gr.Yvonne

 
Op 8 juli 2011 om 02:54 , Blogger Alie zei...

Ik ben het helemaal eens met Yvonne. Jakkie bah. In het vervolg vindt het schoonmaken van de kattenbakken alleen plaats met een afscheiding door minimaal 3 deuren. Bleeeech.

gr. Alie

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage