This page has found a new home

Néé he!

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Néé he!

donderdag 30 juni 2011

Néé he!

Nou heeft ze het me alweer geflikt!
Ben ik vanmiddag lekker in de tuin aan het werk. Je kent dat wel he, even met je pootjes door het water wandelen en dan even wat graven, want dat heeft allemaal ook wat water nodig he. Heb ik ineens in de gaten dat vrouwtje weer met haar doekjes aan het spelen is in de keuken. Ik natuurlijk gauw naar binnen, want ik ben een vergevingsgezinde hond en ik heb besloten haar toch nog een kans te geven. Ik dus door de keuken de kamer in, maar vrouwtje was verder gaan spelen in de wc. Begint baasje ineens heel hard te lachen en vrouwtje komt kijken wat er aan de hand is. Maar dan gaat ze meteen weer met haar doekjes in de keuken spelen. Een beetje hyperactief is ze wel hoor. Ik natuurlijk meteen meehelpen met die geweldige gele doekjes. Het was dan ook heel snel klaar. Dan gaat ze staan, kijkt om zich heen en begint heel hard te lachen. Leuk, denk ik nog, maar dan pakt ze me op en zet me weer buiten neer en …... dit geloof je écht niet....... gaat doodleuk weer in haar eentje verder spelen in de keuken met dat doekje. Ik heb hier geen wóórden voor en ik wil er ook helemaal niets meer over zeggen, bah!

Poot Lady

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage