This page has found a new home

Naar school

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Naar school

donderdag 7 juli 2011

Naar school

Gisteravond ben ik voor het eerst naar de puppiecursus geweest. Ha, leuk, dacht ik, puppies. Alleen, toen we daar kwamen, waren er helemaal geen andere puppies! Wel een heel aardige mevrouw, waar ik steeds lekkere stukjes worst van kreeg. Maar ik ben er nu helemaal uit hoor. Het is geen school voor honden, maar voor mensen. Baasje en vrouwtje gaan nu leren om mij wat beter te begrijpen. Maar ze snapten er nog niets van. In plaats van goed op te letten, gingen ze aldoor fluiten. Ze zijn echt wel een beetje dom hoor. Maar ik kreeg wel lekkere worst aldoor. Ze hebben in ieder geval wel geleerd dat ze me niet steeds alles af moeten pakken. Dat werd hoog tijd, want daar raak ik erg gefrustreerd van en ga dan happen in de broek van vrouwtje en in haar kuiten en dan moet ze weer piepen. Ze hebben nu geleerd om wat ik gevonden heb aan speelgoed (sokken, schoenen, steentjes etc) te ruilen voor wat lekkers of wat anders. Ik moet wat geduld met ze hebben; ze leren het vast wel allemaal. Ik ben in ieder geval blij dat ze naar school gestuurd zijn.

Poot Lady

Als Chickmagnet trek ik niet alleen jonge meiden aan; ezels vinden mij ook erg leuk.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage