This page has found a new home

Overspel

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Overspel

zaterdag 2 juli 2011

Overspel

Ik ben laaiend. Vandaag zag ik Max neuzen met die kleine teef een paar huizen verderop! Woehoeeeee. De huichelaar. Is het er zó eentje! Nou, hij bekijkt het maar hoor. Maar ik had toch al bedacht dat een armoedig bestaan mij niet zo trekt. Ik denk dat ik liever voor wat meer luxe ga. Bovendien is voor het nageslacht enig niveau toch wel gewenst. En dan heb je natuurlijk het probleem van het leeftijdsverschil. Achteraf gezien is hij van dichtbij ook veel minder knap. En hij heeft rare oren. Die staan helemaal overeind. Nee, er zijn meer honden hier, aan wie mijn aandacht veel beter besteed is. Gelukkig is er niets meer gebeurd tussen ons dan snuffelen. Ik moet er toch niet aan dénken dat ik me vergooid had aan deze....deze..... Tramp!
Misschien ben ik hier ook nog een beetje te jong voor.

poot, Lady

Ik heb nu ook kennis gemaakt met Donkey. Volgens mij vindt ze mij wel aardig.

2 reacties:

Op 3 juli 2011 om 11:37 , Anonymous leo zei...

knap hoor lady kom maar op voor jezelf maar ik moet zeggen dat ik wel heel erg onder de indruk ben van jou en die ezel hoor. Vond je die niet heel erg groot en jij dan meteen neuzen nou nou wat ben jij dapper zeg.

groetjes Leo

 
Op 4 juli 2011 om 00:42 , Anonymous Saskia zei...

Haha, mooie foto is het geworden! :D

Liefs Sas

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage