This page has found a new home

Dierenarts

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Dierenarts

vrijdag 1 juli 2011

Dierenarts

Vanochtend ben ik bij de dierenarts geweest. Voor mijn inentingen. Nou, daar ga ik ook niet meer naar toe, daar wil ik even heel duidelijk over zijn. Wat een bitch. Eerst slijmen met baasje en vrouwtje. En met mij natuurlijk. Maar ondertussen wel mij bij mijn nekvel pakken. Oei, wat prikte dat. Kom op zeg, ze is mijn moeder niet! Daarna kreeg ik toch nog die inentingen; ander merk dan thuis, maar toch ook lekker. Ik begrijp alleen niet waarom ik speciaal daarvoor daar naar toe moest. Soms kan ik ze nog niet helemaal volgen. Rare jongens hoor, die baasjes.
Ik ben ook op de weegschaal geweest daar en ik was flink zwaarder geworden. Die dierenarts zei dat ik wel een kilo per week zwaarder kon worden. Zo, dat is leuk. Vrouwen onder elkaar he, lekker is dat. Ik geloof dat het tijd wordt voor de sportschool en light brokken. Ik geloof niet dat Max een dikke vriendin wil. Hij is zelf zo slank en zoooo gespierd, ooooh.

Poot Lady

3 reacties:

Op 1 juli 2011 om 11:59 , Blogger Yvonne F. zei...

Hey Lady,

Misschien is 'n chiwuawua- dieet iets voor jou?
De hele dag wat kleine hapjes tot je nemen en voor de rest erg schattig doen :O)

gr.Yvonne

 
Op 1 juli 2011 om 13:26 , Blogger Lady zei...

Woehoehoeeeee, ik ben van mezelf al schattig genoeg, dus hoef niet te doen alsof. En ik geloof ook niet dat Max op anorexiateefjes valt. Ik hoorde laatst iets over een Atkinsdieet: veel eieren (met misschien wat bacon??), vis enzo, mjammie

gr. Lady

 
Op 1 juli 2011 om 21:51 , Blogger Alie zei...

Nou dames, dit onderonsje leidt tot niets. Lady gaat gewoon een maandje vasten of op een steentjesdieet. Dat scheelt een hoop rommel in huis en in de tuin. Bovendien in de portemonnee, zodat ik leker door kan blijven roken.

gr. Alie

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage