This page has found a new home

Ruilen

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Ruilen

zondag 10 juli 2011

Ruilen

Ik zit te azen op het pakje shag van vrouwtje. Nu baasje en vrouwtje het ruilspelletje geleerd hebben, wil ik ook wel een ruilmiddel hebben. Voor mijn steentjes bijvoorbeeld. Iedereen heeft recht op zijn eigen verslaving toch? Natuurlijk ga ik niet alles in een keer ruilen, want die zak met voer begint al aardig leeg te raken. Een sigaretje voor alle steentjes en daarna wacht ik tot die zak leeg is. Vervolgens elke keer eentje voor een hele bak voer. Lijkt me een goede ruil, want vrouwtje lijkt wel erg gesteld op haar sigaretjes.

Poot Lady

1 reacties:

Op 11 juli 2011 om 01:23 , Anonymous leo zei...

ik zou me er maar niet te hard in vastbijten lady want ik heb gehoord dat ze toch echt wil stoppen en dan ben je je onderpand mooi kwijt.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage