This page has found a new home

Africhten

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Africhten

vrijdag 8 juli 2011

Africhten

Vrouwtje is deze week geopereerd aan haar hand en ze kan nu niet zoveel doen. Maar baasje mag nu met haar doekjes spelen. Ik help natuurlijk goed mee als hij dat doet. Ik ben tenslotte een werkhond en ik ken mijn plichten. En ik heb een manier ontdekt om ze met de doekjes te laten spelen wanneer ik dat wil: eerst loop ik door mijn badje, dat steeds goed gevuld is, dan ren ik even door de tuin en daarna meteen door de keuken in. En dan gaan ze dus direct met de doekjes spelen. Ik heb ze nu al goed onder de duim. Veelbelovend voor de verdere africhting. Maar maken jullie je geen zorgen hoor, ik ga ze niet meteen overvoeren met commando's; ik doe het rustig aan met ze.

Poot, Lady



Spelen met het buurmeisje Sheeba (8 maanden)

3 reacties:

Op 8 juli 2011 om 23:24 , Anonymous Yvonne F. zei...

Goeiemorgen Lady,

Als dit geen charme-offensief is, dan weet ik 't ook niet meer. Wauw, jij weet precies hoe je die tweebeners moet inpakken. En dan heb je er zelf ook nog plezier mee.Applausje!

gr.Yvonne

 
Op 8 juli 2011 om 23:59 , Anonymous Lady zei...

Ach, mijn soort is nu eenmaal bijzonder. Maar ik blijf er heel gewoon onder hoor. Niks geen kouwe kak.

likje lady (oeps..... dat mag niet meer na die drolletjes)

 
Op 9 juli 2011 om 01:41 , Anonymous leo zei...

maar eh... lady.... als je goed op het vrouwtje let kun je nog wel het een en ander leren over het gebruik van een charmeoffensief hoor, wqant die is er echt een ster in.

knuffel van het baasje

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage