This page has found a new home

Markt

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Markt

dinsdag 19 juli 2011

Markt

Vandaag heb ik een nieuw avontuur beleefd. Ik ben met baasje en vrouwtje naar de markt geweest! Oooh, wat was dat spannend! Maar ook wel een beetje eng hoor. Het is maar goed dat ik nog in mijn inprentingsfase zit, anders was ik misschien echt wel een beetje bang geworden. Toen we uit de auto stapten, waren we in een grote kennel met allemaal auto's bij elkaar. Ook hele rare bomen. Niet groen ofzo en ook geen zand of gras eromheen. Ik was toch wel blij dat ik geen reu ben, want ik zou er niet graag tegenaan plassen hoor. Daarna gingen we in een hokje en de grond ging zomaar ineens naar beneden, nou ja zeg! Toen we dan op de markt kwamen, was het eerste dat we tegenkwamen een scootmobiel. Owieeeee. En ik vind dat al zulke nare dingen. Ik ben er al eens eerder een tegengekomen en die maken zo'n naar hoog geluid, dat ik bij de volgende die stilstond steeds moest blaffen. Maar hier zat een heel aardige meneer in. Vrouwtje heeft even met hem gepraat en toen ging hij een beetje heen en weer rijden, heel voorzichtig. Maar daarna gaf hij me een paar brokjes. Ik geloof dat ik een scootmobiel nu niet meer zo eng vind. Toen kwamen we bij een bruine meneer die heel veel lawaai maakte met een soort kleine piano die je uit kunt trekken. Daar schrok ik ook al van. Maar ook van die meneer kreeg ik een paar brokjes. Bovendien had hij een bak met een soort voer staan. Maar dat rook nergens naar. Allemaal ronde platte voertjes van metaal. Daar heb ik alleen maar wat aan gesnuffeld, maar ik heb het maar niet opgegeten. Ik geloof ook niet dat die meneer het leuk had gevonden als ik zijn voer was gaan opeten. Maar toen vond ik dat lawaaiding ook niet meer zo erg.
We zijn nog een klein stukje verder gelopen en ik rook allemaal lekkere dingen. Maar ik geloof dat vrouwtje gauw weer naar huis wilde en dat hebben we toen gedaan. Gelukkig maar, want ik ging om mezelf een beetje rustig te maken, allemaal vogelpoep opzoeken en oplikken. Het was toch wel erg druk daar hoor met al die mensen en kinderen. Maar ja, ik wil ook iedereen gedag zeggen, dus daar word ik erg moe van. De rest van de dag ga ik maar lekker slapen.

Poot Lady

2 reacties:

Op 19 juli 2011 om 07:29 , Blogger Yvonne F. zei...

Hey Lady,

Wauw, jij hebt 'n spannend uitstapje achter de rug.Wel aardig van al die onbekende mensen om je zomaar lekkere dingen toe te stoppen.Dat mag je ook alleen maar aannemen als vrouwtje of baasje in de buurt is.....

gr.Yvonne

 
Op 21 juli 2011 om 01:43 , Anonymous Leo zei...

Nou Lady die platte voertjes van die meneer waren euro's en dat had ie vast niet leuk gevonden maar word jij nou ook zo moe van al die mensen die je effe willen knuffelen?

knuffel;-D

Leo

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage