This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Lady

zaterdag 16 juli 2011

Ik heb nog steeds die vréselijk lieve puppyblik en ik vind mezelf ook aardig fotogeniek. Misschien moet ik maar fotomodel worden voor een merk hondevoer

En groeien doe ik ook aardig
Nou ben ik helemaal nog vergeten te vertellen dat ik afgelopen week weer naar de puppycurus ben geweest. Nu mét andere puppy's.
Het was helemaal geweldig! Eerst gingen we het brokjesspel doen: bij de ingang van het schoolplein strooiden baasje en vrouwtje wat brokjes in de lege autobanden die daar liggen. Ik vind het brokjesspel meestal wel heel gemakkelijk hoor, want ik vind ze allemaal. Honden hebben en erg goede neus, dat weet iedereen. Maar nu was het toch wat moeilijker, omdat ik andere hondjes zag en rook en daar wou ik dus ook naar toe. Toen werd ik een beetje zenuwachtig, want ik kon helemaal niet meer kiezen. Lekkere brokjes eten is natuurlijk ook wel heel erg fijn. Dus dat deed ik toch maar eerst en werd ik weer wat rustiger.
Maar eerst was ik aldoor aangelijnd en mocht ik niet naar de andere puppy's toe. Het waren er twee en ik wilde zó graag kennismaken. Dus eerst was het best saai. Maar toen kreeg ik van de lerares gedroogde pens. Oooooooh...... Wat is dat lekker!!! Ik heb meteen baasje opgedragen dat thuis ook voor mij te kopen. Vrouwtje moest nog proberen dat met mij te ruilen. Ja, gekke Henkie! Een normale hond trapt daar echt niet in en ik ben me snel helemaal van haar af gaan draaien Dus toen zei de lerares dat dat nu nog niet hoefde. Hoezo nu nog niet. Nooooooit, hoor!
Daarna mochten alle hondjes los en gingen we lekker spelen. Helaas begon vrouwtje weer met haar fluitgedoe en kon ik weer niet de neiging onderdrukken om te komen. Bah!
Toch was het erg leuk en ik verheug me op de volgende keer.

Poot Lady.

2 reacties:

Op 16 juli 2011 om 02:29 , Blogger Yvonne F. zei...

Hey Lady,

Jaaaaa, je bent nog steeds 'n lekker ding. Als ik jou was,ging ik daar gebruik van maken. Misschien zou je kunnen solliciteren als "toiletpapierpup?"

gr.Yvonne

 
Op 16 juli 2011 om 02:45 , Blogger Lady zei...

Bloos, bloos

Likje van Lady

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage