This page has found a new home

Rauw voer????

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Rauw voer????

woensdag 20 juli 2011

Rauw voer????

Binnenkort gaat er iets geweldigs gebeuren! Tenminste, dat denk ik. Vrouwtje heeft het er aldoor over dat ze mij rauw voer wil geven in plaats van brokken. Ik weet natuurlijk niet hoe dat is, want ik heb het nog nooit gehad. Maar ik ben altijd in voor iets nieuws. En die brokken zijn altijd zo snel op. Toevallig lag er vandaag op het grasveldje waar ik vaak los mag lopen een dode vogel. Ik werd daar helemaal opgewonden van. Ik móest er in rollen, tegen blaffen en het oppakken. Maar ik wist verder niet wat ik ermee moest. Maar iets zei me dat dat wel kan. Toen vrouwtje me floot helemaal aan de andere kant van het veld, kwam ik wel naar haar toe, maar ik ging ook gauw weer terug toen ik mijn stukje worst had gekregen, want het rook zó lekker. Ooooh, vrouwtje, gaan we dat gauw proberen dat rauwvoer? Ze is vandaag al wel op jacht geweest, maar ze kwam onverrichter zake thuis. Het zal wel moeilijk zijn hoor, dat jagen. Ze was er ook helemaal moe van. Morgen dan? Ooooh, zou ik er wel van kunnen slapen vannacht?

Poot Lady

2 reacties:

Op 20 juli 2011 om 23:47 , Anonymous Yvonne F. zei...

Hey Lady,

Ooooh, heb je vannacht wel kunnen slapen? Heb je lekker gedroomd over spare-ribs en niertjes?Ik hoop dat vrouwtje je idd. gaat verwennen met allerlei culinaire hoogstandjes.Ze zal er wel even druk mee zijn, maar dat heb je wel verdiend.

gr.Yvonne

 
Op 21 juli 2011 om 01:40 , Anonymous Leo zei...

je doet toch wel rustig aan he Lady want het baasje zou het toch best wel fijn vinden als je heel snel het verschil tussen een bot met vlees en zijn vingers leert, want die wil hij vast nog wel langer gebruiken.
knuffel

van Leo

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage