This page has found a new home

Tanden poetsen

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Tanden poetsen

zaterdag 30 juli 2011

Tanden poetsen

Vrouwtje wil steeds maar dat ik de botjes in mijn eten zelf ga kraken. Dat is zo goed voor mijn gebit zegt ze. Maar ik wil dat echt niet hoor. Dat duurt veel te lang. Ik heb steeds zó'n honger. En stel je voor dat er iemand anders mee vandoor gaat.... Nee, ik moet dat zo snel mogelijk naar binnen werken. En nu krijg ik toch alles gemalen omdat vrouwtje last heeft van allebei haar handen. Dus dat is allemaal niet zo goed voor mijn gebit. Zoals jullie natuurlijk ook wel weten, is mondhygiëne ook voor een melkgebit noodzaak, dus ben ik eens op zoek gegaan in huis naar een geschikte borstel, die ook voor de restjes tussen mijn kiezen geschikt is. En ja hoor, een goede speurhond als ik vindt natuurlijk meteen iets dat bijzonder handig is. Nu nog een tandpasta met een lekker verrot geurtje. Lang leve de hygiëne.

Poot, Lady


2 reacties:

Op 30 juli 2011 om 02:07 , Anonymous Yvonne F. zei...

Hey Lady,

Wauw, met zo'n lekkere mondgeur ben je vast en zeker onweerstaanbaar voor andere 4-voeters. Je hebt na 't poetsen toch wel goed gespoeld met 't water uit de wc?

gr.Yvonne

 
Op 30 juli 2011 om 03:48 , Anonymous Lady zei...

Jazeker. En ik heb zelfs heerlijke tandpasta gevonden in de kattenbak :0). Wat wil een hond nog meer.

poot Lady

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage