This page has found a new home

Hondenkoets

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Hondenkoets

dinsdag 9 augustus 2011

Hondenkoets


Baasje en vrouwtje hebben een koets gekocht voor mij. Een echte hondenkoets.
Weten jullie wat dat is? Dat is een bak met een huif erover, die open en dicht kan en er zitten wieltjes onder. En dan zit er een trekstang aan, waarmee je hem moet trekken. Rijmens ervoor en karren maar. Ik ben er helemaal mee in mijn nopjes. Wat mensen al niet uitvinden he! Meestal trekt baasje hem op zijn fiets; dat is natuurlijk meer werk voor sterken mannen, en ik geloof dat vrouwtje wat luier is aangelegd. Maar dat geeft niet, want die zorgt meestal voor mijn eten, dus ze mag blijven. Je kan hem ook duwen. Nou ik vind het best hoor, zo komen we nog eens ergens. Ik laat me wel koetsieren. Ik geloof dat ze dat ding in de toekomst ook voor eventuele kleinkinderen willen gebruiken. Dan heb ik hem niet meer nodig zeggen ze. Ik hoop dat ik de koets dan mag trekken, dat lijkt me geweldig. Daar ben ik dus maar voor gaan oefenen.

Poot Lady




6 reacties:

Op 9 augustus 2011 om 01:39 , Blogger Yvonne F. zei...

Hey Lady,

Wat 'n luxe, zo'n eigen vouwwagen! Ben je er al mee op vakantie geweest of sla je 'n jaartje over?

gr.Yvonne

 
Op 9 augustus 2011 om 04:18 , Blogger Lady zei...

Vakantie??? Nee, dat zit er niet in dit jaar. Vrouwtje zegt dat mijn eten te veel kost. Nou ja, zeg! Ik eet bijna niks. Ik leef van de wind

poot Lady

 
Op 12 augustus 2011 om 10:22 , Blogger Gerrittina zei...

Ik mis een kroontje. Als je prinsesheerlijk in je koetsje zit hoort er wel een kroon bij.

Gr.GZ

 
Op 12 augustus 2011 om 14:17 , Blogger Alie zei...

Hm, dan moet ik toch eens met haar naar de tandarts. Misschien heeft die er nog een voor haar?

gr. Alie

 
Op 16 augustus 2011 om 13:57 , Blogger Gerrittina zei...

Als ie maar van goud is.....

Gr.GZ

 
Op 16 augustus 2011 om 23:25 , Blogger Lady zei...

Neeeeee, van pens, lever, nier, mjammieeee. Ik wil wel heel vaak naar de tandarts hoor.

poot Lady

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage