This page has found a new home

Puppyvergunning en heel veel vlees

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Puppyvergunning en heel veel vlees

dinsdag 16 augustus 2011

Puppyvergunning en heel veel vlees

Vandaag ben ik niet zo lekker opgestaan. Ik had een naar voorgevoel. Wat is er nou aan de hand? Wel, vandaag ben ik 16 weken oud geworden. Reden voor een feestje? Ja voor baasje en vrouwtje zeker, maar niet voor mij. Mijn puppyvergunning begint nu namelijk te verlopen! Ja, en dat hoor ik pas op het laatst he? Zo slim zijn ze wel. Geen mogelijkheid meer om die nog ergens te verlengen, bah! Ik weet niet wat me nu allemaal te wachten staat. Ik voel me er knap zenuwachtig over.
Maar er is ook goed nieuws. Vrouwtje is weer op jacht geweest en kwam terug met twee grote vuilniszakken met vlees. Waaaaauw. En allemaal vers he. Hoe doet ze dat toch. Ze is niet eens zo lang weg geweest. Maar ze is de hele middag aan het snijden geweest en alles in zakjes doen. Een groot deel zit nu in de vriezer en ook wat in de droger. Pens, long, milt, lever, nier, hart en testikels. Oooooh, mjammie. Ik mocht best wat snoepen hoor, maar ik was wel erg opgewonden.
Misschien is het verlopen van de puppyvergunning dan ook niet meer zo erg. Als ik groter wordt, mag ik ook meer eten. En wat vrouwtje en baasje nu ook gaan doen met mij, met al dat lekkere eten, kan ik ze misschien wel heel veel vergeven. Vrouwtje: als jullie nou weer eens naar een verjaardag gaan, dan moeten jullie me maar niet bij de oppas brengen. Ik blijf wel een dagje alleen thuis hoor. Niet vergeten om de deur van de vriezer dan open te laten he?

Poot Lady

2 reacties:

Op 16 augustus 2011 om 08:55 , Anonymous Anoniem zei...

Nou lady, als ik dit zo lees denk ik dat jouw puppyvergunning nog wel even verlengd mag worden. Als vrouwtje en baasje jou je gang zouden laten gaan bij de vriezer, denk ik dat je heel erge pijn in je buikje zou krijgen hoor!

groetjes,
(tante) Riek

 
Op 16 augustus 2011 om 09:53 , Anonymous Yvonne F. zei...

Hoi Lady,

Als ze de vriezer per ongeluk los laat staan, zou ik meteen m'n slag slaan. Ennuh....niet vergeten om de buit eerst in de magnetron te ontdooien he.Of vind je 'n ijslolly met penssmaak ook erg lekker?

gr.Yvonne

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage