This page has found a new home

Universiteit

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Universiteit

maandag 12 september 2011

Universiteit

Gisteren zijn we naar de universiteit geweest. Na de puppycursus kan ik als superslimme hond natuurlijk de basisschool en het voortgezet onderwijs gewoon overslaan. En ik heb veel geleerd hoor! Allereerst dat je je goed moet voorbereiden, want het is een groot terrein. Baasje kon helemaal niet vinden in welke klas we moesten zijn. Hij ging dus heel veel rondrijden en vragen aan mensen waar we moesten zijn. Uiteindelijk heeft vrouwtje de vriend van een van haar dochters opgebeld, die is daar ook op school geweest. Toen konden we er wel meteen naar toe rijden. We kwamen toen bij een prachtige vijver waar honden los mogen lopen en waar ze zelfs mogen zwemmen. Teletubbieland heette dat. Dat heb ik nog niet gedaan hoor. Ik vond het wel een beetje eng, dus ben ik lekker langs de kant gelopen zodat mijn voeten nat werden, maar de rest niet. Lekker spetteren! Ik ben een keer weggezakt toen ik langs de kant liep en toen werd ik helemaal nat! Ik moest me wel heel vaak uitschudden; daarvoor ging ik maar vlak bij baasje en vrouwtje staan, dan konden ze goed zien wat ik deed. Vrouwtje ging dingen in het water gooien en ik deed mijn best die te pakken, maar dat lukte niet, ze had ze veel te ver in het water gegooid. Dan zou ik er helemaal in moeten. Dom vrouwtje. Ik kan toch niet zwemmen? Denk ik.
Verder hadden ze daar een ding waar je aan moest draaien en toen kwam er water uit. Daar moest ik hard tegen blaffen.
Verder heb ik nog een stukje gegraven. 
Ik hoop dat we snel weer naar die universiteit toe gaan; ik heb nog een hoop te leren: zwemmen bijvoorbeeld.
O ja, ik heb ook nog geleerd dat ik heel fotogeniek ben. Dat zegt baasje tenminste. Hm, zal wel. Ik word daar wel een beetje verlegen van hoor.
Poot Lady












5 reacties:

Op 12 september 2011 om 06:04 , Blogger Yvonne F. zei...

Hoi Lady,

Doe 't maar lekker rustig aan met al dat leren. Voor je 't weet, moet je van alles kunnen...
Ben je naar de kapper geweest? Ik zie hier en daar 'n krulletje verschijnen :O)
Zo te zien, heb je je prima vermaakt en je baasjes ook. Misschien moet je er vanavond nog maar 'n keertje naartoe.

gr.Yvonne

 
Op 12 september 2011 om 07:48 , Anonymous Leo zei...

Ze is niet naar de kapper geweest, maar ik durf het haast niet te zeggen:"Ze heeft het toupetje van het baasje gepikt." Staat haar wel goed ....toch!

 
Op 12 september 2011 om 07:59 , Blogger Lady zei...

BAASJE!!!!!!! Dat vind ik nou niet eerlijk. Je geeft mij de schuld van iets waarvoor je zelf de gelegenheid hebt gegeven. Je hebt dat ding zelf op de salontafel gelegd voor het bolletje garen van het vrouwtje. Toen ik dat dus wilde pakken, moest ik eerst dat toupetje omhooggooien, anders kon ik er niet bij. Kan ik het helpen dat dat ding dan heel toevallig op mijn rug terechtkomt? Waarom neem je dan ook geen donkerblonde. Als jij zo doet, ga ik niet meer naar je luisteren hoor!

Poot Lady

 
Op 12 september 2011 om 08:03 , Blogger Alie zei...

Hé, hé, wat is dat voor geruzie hier! Lady, jij luister gewoon naar het baasje en je hebt het lef niet om nog eens aan mijn bolletjes garen te komen, anders krijg je in het vervolg weer brokken.
En Leo: je moet je spullen opruimen waar ze horen. O, enne..... dat donkerblond is zo'n gek idee nog niet.

gr. Alie

 
Op 12 september 2011 om 09:32 , Anonymous Leo zei...

goh Alie ik wist niet dat jij op donkere blondjes viel en Lady als je perse wilt showen dan kam je je eigen bontje maar wat beter in plaats van met het mijne mooie sier te maken. mooi is dat.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage