This page has found a new home

White Lady

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: White Lady

zondag 2 oktober 2011

White Lady

Ze hebben het gedaan!!!! Dit is werkelijk niet te geloven! Ze hebben me in bad gedaan en nu ben ik spierwit.....
Het ging zo: we waren weer naar het bos geweest en ik was weer in de sloot gedoken, heerlijk toch. Maar toen we thuis kwamen, zeiden ze dat ik nu zo vaak in de sloot was gegaan dat ik stonk. Nou vraag ik je! Laat ze eens naar zichzelf kijken. Mensen stinken altijd: naar rook, alcohol, knoflook, parfum, zeep, noem maar op. Geen wonder dat ze zelf zo vaak in bad willen. Maar ik loop een keer door de sloot en moet meteen in bad. Ze haalden dus de tuinslang tevoorschijn en begonnen op me te spuiten. Ook nog met shampoo insmeren, bah wat een stinkgoedje. Ik maakte natuurlijk dat ik wegkwam, maar ze dreven me gewoon de hoek in. Ik moest gewoon janken. En nu ben ik dus helemaal wit. Dat hoort toch niet voor een golden? Ik ben nu dus op zoek naar een ander tehuis. Jullie weten vast wel iemand voor me die beter voor me kan zorgen dan deze sadisten. Ik ben heel bescheiden; snel tevreden enzo. Ik hoef alleen maar rauw voer, dus een paar keer per week een flinke lap vuile pens, kuikentjes, kippenrugjes, poten e.d. lever, nier, teelbal etc etc. O ja, en ik ben ook erg gesteld op kwartel, eenmaal per week een zalmkop,  rauwe makreel enzo en af en toe een konijntje. Liefst witte, mjammie. En binnenkort wil ik ook wel eens eens de ribben van een wat groter dier proberen, lam of ree. O ja, en wat vaker gedroogde long, want dat heb ik hier al een tijd niet gehad. En het is zo weinig werk: 5 kilo long snijden en drogen kost maar een dag of 4 werk. Je ziet het, ik ben een heel gemakkelijke hond. Om de dag naar het bos, meer hoef ik niet. En wel een bos waar beekjes zijn. En dan naderhand moet ik wel lekker op de bank kunnen met mijn modderpoten, maar dat vindt toch iedereen leuk? Met deze bescheiden wensen moet ik toch makkelijk een ander baasje kunnen vinden?
Zo, ik ga maar eens verongelijkt op de bank liggen de rest van de dag
poot Lady

5 reacties:

Op 2 oktober 2011 om 04:29 , Blogger Lady zei...

O, was ik bijna vergeten: groente en fruit is ook goed voor me, maar dat eet ik gewoon wat de pot schaft. Wel gepureerd natuurlijk, dat verteert beter. Evenals de walnoten, cashewnoten etc en de tuinkruiden. Door de kefir, ei (met schil) of honing roeren en klaar. O ja en als snack neem ik ook genoegen met gedroogde witvis. Gewoon uit het water halen met een hengeltje, da's lekker goedkoop. En dan drogen natuurlijk, maar dat doet de droogmachine wel.

poot Lady

 
Op 2 oktober 2011 om 04:38 , Anonymous Leo zei...

vergeet niet aan je nieuwe baasje te vertellen dat alles nog exact afgewogen moet worden en bijgehouden op een sheetje. ondertussen gaan wij eens dromen over wat wij zullen gaan doen met al die tijd die we nu dan gaan overhouden.

 
Op 2 oktober 2011 om 10:50 , Blogger Gerrittina zei...

Uuuuuuuuuh, ik zou maar weer snel maatjes worden met de baasjes want ik ken niemand die zo gek is. Jeetje, jouw voeding is al een dagtaak. Ik zou niet eens tijd hebben om je uit te laten. Of om met je naar de universiteit te gaan. Nee meisje, je hebt het enorm getroffen met jouw baasjes. Dan maar een keer in bad, als ze dat zo graag willen. Denk nog maar eens goed na voor je gaat verhuizen.

Gr. GZ

 
Op 2 oktober 2011 om 23:51 , Blogger Yvonne F. zei...

En over 'n tijdje wil je natuurlijk ook nog 'n eigen dietist of voedingdeskundige.Daarna krijg je 't briljante idee om 'n chefkok te willen...
Nee,ik denk niet dat je zo snel gaat verhuizen. Ik zou maar snel toegeven aan dat badgebeuren, anders kon je nog wel 'ns erg eenzaam worden...

gr.Yvonne

 
Op 3 oktober 2011 om 01:58 , Blogger Lady zei...

Hmmm, na al deze respons geloof ik dat ik een beetje moet dimmen. Hoewel ik er nog steeds van overtuigd ben dat een bijzondere hond als ik toch wel met het nodige respect behandeld dient te worden. Maar eigenlijk misstaat dat sneeuwwite mij niet eens. Bovendien zag ik vanochtend in de spiegel dat ik hier en daar wat beige lokken krijg. Cool. Overigens is het hele witte er al weer af, ik heb alweer heerlijk in het zand liggen spelen. Alleen die shampoolucht..... wat moet ik daar aan doen. Als we weer gauw naar het bos gaan, kan ik door de paardenpoep rollen, lekkerrrrr

poot Lady

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage