This page has found a new home

Heel veel honden

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Heel veel honden

woensdag 2 november 2011

Heel veel honden

We hebben nou wat ontdekt! ‘s morgens vroeg op een bepaalde tijd zijn er heel veel honden op het renveldje. Het zijn er wel duizend. Ooo, wat geweldig is dat! We zijn er nu een paar keer geweest en de honden willen allemaal spelen. Vet cool!!!! We doen niks anders als rennen en stoeien daar en ik zie er niet uit naderhand, maar dat kan mij niks schelen hoor. Wat een leuk begin van de dag. De rest van de dag ben ik dan best wel moe hoor en als we naar het bos gaan, dan gaan we niet eerst daar spelen. Maar ja, het bos is ook leuk.
Ik wil nooit meer weg bij deze baasjes, want ze bedenken toch wel leuke dingen voor me.

Poot Lady





2 reacties:

Op 2 november 2011 om 12:52 , Anonymous Gerrittina zei...

Dat je al tot duizend kan tellen. Wauw. Wat ben jij een slimme hond.
Wat leuk dat jij zo snel vriendjes maakt. Nu maak je je nog niet zo druk om je looks, wacht maar tot je wat ouder wordt. Dan wil je indruk maken op de mannen.
Geniet maar lekker van je leuke leventje hoor!!

 
Op 3 november 2011 om 03:10 , Anonymous Yvonne F. zei...

Zo te zien ben je een van de weinige lichtgekleurde honden. Geen wonder, dat je zo snel mogelijk vuil wilt worden. Dan hoor je er pas echt bij.Of wordt 't tijd voor 'n kleurspoelinkje?

gr.Yvonne

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage