This page has found a new home

Camping

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Camping

maandag 16 juli 2012

Camping


Baasje en vrouwtje hebben weer wat nieuws bedacht: een plek op een camping. We zijn er al een paar keer geweest en het is hier vlakbij. Ik moet er wel voor in de auto zitten, maar dat is niet zo heel erg, want het is er vreselijk leuk. We wonen dan in een caravan en baasje heeft er een hek omheen gemaakt, zodat ik niet weg kan lopen. Dat vind ik wel jammer hoor, want ik zou dolgraag de boel daar eens op eigen houtje verkennen. Er is een grote vijver, waar ik geloof ik niet in mag zwemmen, want ze zitten daar altijd te vissen en dat vinden die mannen niet leuk. Maar er is ook een heleboel hei, waar allemaal konijnen zitten en andere dieren. Ik ruik ze wel hoor. Trouwens, op de camping lopen ook een heleboel konijnen. Ik zit aldoor buiten op het gras, want er is daar zo veel te zien! Er komen regelmatig mensen langs die mijn dan even knuffelen, kinderen die even met met spelen en ook andere hondjes. En het kan me niets schelen of het regent. Ik blijf gewoon buiten liggen. Zo Leuk is het daar! Ik hoop dat we er erg vaak naar toe gaan. Ik heb zelfs al iets opgevangen over zwemmen in een beek. Iwan is ook steeds mee. In het begin verstopte hij zich in de caravan, maar nu komt hij ook aldoor buiten. Dat is leuk, want dan kan ik lekker achter hem aanjagen zodat hij zich kan verstoppen onder de caravan.
Poot Lady

Dit is onze plek. Lekker in de schaduw en toch ook wat zon

Hier zit ik naar een konijntje te kijken. Daar links van het paaltje kun je hem zien

Iwan op zijn stoeltje in de voortent op de uitkijk

3 reacties:

Op 16 juli 2012 om 07:00 , Blogger Yvonne F. zei...

Lady, zo te zien is de omheining niet al te hoog. Wat let je om 'ns een nachtelijk uitstapje te maken? Maak je heeeel voorzichtig de rits van de tent open, neemt 'n aanloop en springen maar!
Lekker de vijver in en 'n rondje camping; Dan ben je voor zonsopgang weer binnen.

gr.Yvonne

 
Op 17 juli 2012 om 13:19 , Blogger Gerrittina zei...

Ha ha, Yvonne brengt je helemaal op het slechte pad. Als je een uitstapje gaat maken.....zorg dat je geen sporen achterlaat. Netjes afgedroogd weer binnen komen anders word je gesnapt!! Voor meer tips verwijs ik naar collega Yvonne (we kijken dezelfde detectives).

Gr. GZ

 
Op 19 juli 2012 om 02:41 , Blogger Gaby zei...

Fijn voor je dat je vaak naar de camping gaat.
Ik blijf dit jaar thuis, vermaak mij hier ook prima,
ik wens jou heel veel plezier met konijnen jagen, zwemmen en wat nog meer op je pad komt. Groetjes Gaby

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage