This page has found a new home

Jarig

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Jarig

donderdag 26 april 2012

Jarig


Vandaag ben ik jarig! En ik ben nu één jaar geworden. Het was een veelbewogen jaar, waarin ik veel geleerd heb. Ik heb ook veel dingen meegemaakt. Van een kleine onbeholpen pup ben ik uitgegroeid tot een grote hond die al een aantal commando’s kan opvolgen. Ik kan nu op commando zitten, liggen, aan de voet, een poot geven en als ze me roepen kom ik (soms). Ik heb dit jaar geleerd mijn baasje en vrouwtje te waarderen. Hoewel ik toen ik net hier in huis kwam, wel erg bang was hoor. Maar ik voel me hier nu helemaal thuis. Ik heb ook geleerd hoe ik rauw vlees en prooidieren moet eten, wat een avontuur was dat. Ik heb ook geleerd dat het heel leuk is met de andere honden op het hondenveldje te spelen en ik weet ook hoe leuk het is met het baasje en vrouwtje spelletjes te doen. Ja, het leven hier bevalt me wel.
En baasje heeft een verjaardagstaart voor me gemaakt. Oooooh, wat was die lekker.
Ik wil in ieder geval iedereen die mijn blog leest of regelmatig een bericht achterlaat op deze blog van harte bedanken voor het meeleven met mijn avonturen.
Poot Lady




3 reacties:

Op 26 april 2012 om 07:56 , Anonymous Heleen zei...

Van harte gefeliciteerd Lady!! Wat ziet de taart er mooi uit :)
Een dikke knuffel xxx Heleen

 
Op 27 april 2012 om 10:23 , Blogger Yvonne F. zei...

Bowwowwowerdewow.Voor de 2-beners zal ik 't even vertalen:
Ik ben 'n dagje te laat, maar alsnog gefeliciteerd. Je baasjes hebben je goed in de watten gelegd met dat heerlijk ogende taartje. Geef ze maar 'n lekkere, natte lebber; Dat hebben ze dubbel en dwars verdiend.

gr.Yvonne

 
Op 27 april 2012 om 10:28 , Blogger Gerrittina zei...

Hieperdepiep hoera! Gefeliciteerd hoor Lady. Wat ben je toch een bofkont. Dat taartje ziet er hondslekker uit.
Je hebt al veel geleerd en wie weet, wat je nog allemaal gaat beleven. Hou ons ook het komende jaar op de hoogte!

Gr. Gerrittina

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage