This page has found a new home

Weer naar school

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Weer naar school

woensdag 7 maart 2012

Weer naar school

Ik ben weer naar school geweest! Gisteren gingen we daar ineens naar toe. Het is een andere school dan eerst, maar hier zijn veel meer hondjes. Ik mag er dan wel niet mee spelen, maar toch is dat spannend hoor. En ik heb weer veel lekkers gekregen. Elke keer als ze mijn naam riepen, kreeg ik wat. Netjes zitten tijdens het wachten kon ik wel heel goed. Ook heb ik geleerd meer respect te hebben voor mijn baasje en vrouwtje. Althans een beetje. Als ze me een snoepje voorhielden, wilde ik het steeds snel uit hun handen pakken, maar dat mag dus niet. Ik moet netjes wachten tot ik het krijg. En ik moet leren beter op ze te letten met het wandelen. Maar dat gaat nog niet zo goed. Ik loop aldoor voorop en wil de richting bepalen, maar dat mag dus niet. Maar dit was pas een eerste les. Ik leer het vast nog wel. Maar wat ik niet snap, is dat ze nu al mijn speelgoedjes hebben opgeruimd. Ik schijn de dienst uit te maken. Ik weet niet wat dat is, maar het heeft te maken met dat ik aldoor bepaal wanneer er gespeeld word. En dat mag niet. Nou ja zeg! Hoe moet ik nou duidelijk maken dat ik wil spelen als ik geen speeltjes kan komen brengen? En moet ik dan wachten tot zij er zin in hebben? Ach, ik zie wel. In ieder geval verheug ik me al op de volgende les.
Poot Lady.

1 reacties:

Op 7 maart 2012 om 00:45 , Blogger Yvonne F. zei...

Hey Lady,

Ik denk dat je naar 't voortgezet onderwijs bent geweest.Daar leer je allerlei dingen, die handig zijn voor de rest van je leven.....zeggen ze. Gewoon meedoen en net doen of je alles snapt en dan kom je dit schooljaar ook wel weer door.

gr.Yvonne

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage