This page has found a new home

Loslopen

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Loslopen

maandag 12 maart 2012

Loslopen

We hebben een nieuwe wandelroute ontdekt. Vanaf de universiteit (jullie weten wel met die mooie vijvers) naar het park loopt een pad waar geen auto’s of fietsers komen. En daar mogen honden loslopen. Wauw! We zijn daar nu al een paar keer geweest en ik vermaak me er prima. Er loopt ook water langs, dus dat is helemaal geweldig. Gisteren waren we daar ook weer en er waren onderweg ook nog hondjes waar ik mee gespeeld heb. Fijn hoor zo’n stuk waar honden los mogen lopen. Dat mag bijna nergens. Flauw he? Ik snap ook niet waarom dat is: mensen zonder hond lopen toch ook gewoon los? Maar misschien heeft het ermee te maken dat we zo graag tegen andere mensen opspringen? Het schijnt dat niet iedereen dat zo leuk vindt. Baasje en vrouwtje doen altijd heel zenuwachtig als ik losloop en er komt iemand aan. Waarom is dat toch dat mensen dat toch zo erg vinden. Ik snap er helemaal niks van. Ik ben gewoon beleefd en wil die mensen begroeten.
Ze hebben gisteren ook nog wat foto’s van mij gemaakt tijdens de wandeling en tijdens het spelen op het renveldje ‘s morgens. Ik ben toch wel een knappe hond he?
Ik ben degene die half op de grond ligt. Die ander is River, mijn grote vriendin




Ik ben hier wel een beetje vies
Poot Lady

2 reacties:

Op 12 maart 2012 om 05:59 , Anonymous Yvonne F. zei...

Lady, je bent 'n ontzettend knappe hond. Maar als ik die laatste foto bekijk, snap ik wel waarom je niet altijd los mag lopen....oeioei.

gr.Yvonne

 
Op 13 maart 2012 om 10:36 , Anonymous BIKO zei...

je bent echt een lekker ding Lady!! Je was inderdaad wel vies geworden ha ha! Kun je beter een zwarte vacht hebben zoals ik, valt het niet zo op!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage