This page has found a new home

Loops

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Loops

zondag 27 mei 2012

Loops


Ik ben loops geworden. Zo maar ineens. Hoewel ik afgelopen week op het veldje een keer nogal lastig gevallen werd door een klein reutje, dat constant aan me zat te snuffelen. Heel irri. Maar ik zocht er verder niks achter.  En nu is het dus zover, ik ben vrouw geworden. Ik voel me niet heel goed. Baasje en vrouwtje hadden al wel in de gaten dat ik me anders gedroeg dan anders. Ik kon gewoon mijn draai niet vinden. Zat overal om te blaffen. En nu zit ik aldoor aan mezelf te likken. Het is wel raar hoor. Maar vanaf nu kan ik dus puppies krijgen, oooooh. Zo’n nestje wriemelende wurmpjes die aan mijn tepels zuigen. Zo schattig lijkt me dat. Ik heb al besloten dat ze allemaal een goede opleiding moeten krijgen. Wat het ook kost. Dat maakt me niets uit. Als het moet, ga ik ervoor uit werken. Ik wil dat het allemaal hulphonden worden. Behalve een teefje, die houd ik. Om voor me te zorgen op mijn oude dag. En om baasje en vrouwtje gezelschap te houden als ik er niet meer ben. Maar de rest..... dat worden allemaal beroemde hulphonden. Dan zit ik op een avond naar het nieuws te kijken en zie dat een van mijn jongens een volwassen man uit het water heeft gered. Er moet er ook een epilepsiehond worden. En een blindegeleide hond. Ja, er is een grote toekomst weggelegd voor mijn kinderen. En met mijn verjaardag komen ze allemaal langs en verwennen me met lekkers en met tennisballen. Wat zal ik me rijk voelen met zulk grut. 
Alleen moet ik wel oppassen, want ik heb baasje en vrouwtje horen praten over dat ze me willen laten steriliseren, zodat ik geen puppies meer kan krijgen. Maar daar doe ik niet aan mee hoor. Ze kunnen me van alles leren: zitten, liggen, pootje geven, maar dat steriliseren, wat dat ook moge zijn, dat ga ik niet leren. Ook al paaien ze me met biefstuk. Ik doe gewoon niet mee, klaar. Baas in eigen buik zeg ik maar zo.
Zo en nu ga ik verder dromen van mijn nageslacht en namen bedenken.
Poot Lady

4 reacties:

Op 27 mei 2012 om 05:56 , Blogger Yvonne F. zei...

Oh, moet je nu ook zo'n ontsierend broekje dragen?
Sommige baasjes vinden dat schijnbaar nodig :O(
Over dat steriliseren zou ik nog maar 'ns nadenken.Stel je voor dat je 8 puppies krijgt..... zo hard kan niemand werken! Heb je 'n paar jongen, die op 't verkeerde pad raken....help.

gr.Yvonne

 
Op 28 mei 2012 om 00:30 , Blogger Gerrittina zei...

Heb je ook al nagedacht over de vader? Een goede vader te zoeken voor je kroost is al een hele klus. Bovendien liggen de baantjes ook niet voor het opscheppen. Het is crisis weet je. En met adopties gaat het ook al niet zo goed tegenwoordig. Mensen adopteren minder omdat het te duur is.
Denk er nog maar eens goed over na.

Gr. GZ

 
Op 30 mei 2012 om 01:09 , Anonymous Anoniem zei...

Och Lady, ik kan het me best voorstellen hoor! Mensen vinden hondenpuppies ook meestal geweldig. Maar bedenk wel dat het hebben van kindjes een hele zorg is. Misschien moet je toch maar meewerken bij het steriliseren. Ga gewoon voor die lekkere biefstuk, desnoods onderhandel je over elke dag biefstuk!

Aai van Riek

 
Op 31 mei 2012 om 02:15 , Blogger Gaby zei...

Ach wat sneu voor jou als je gestelliriseerd wordt daar gaat jou droom, maar het is ook wel fijn hoor nooit geen mannen die ongewild aan je achterse ruiken,niet meer loops worden dus geen zorgen meer. Ik zelf ben ;geholpen" toen ik 8 mnd was viel best mee hoor, Laat de beslissing maar aan jou baasjes over ze hebben het beste met jou voor.
Sterkte er mee Groetjes Gaby

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage