This page has found a new home

Bevorderd

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Bevorderd

donderdag 3 mei 2012

Bevorderd


Ik ben bevorderd tot hulp hond. Eindelijk heb ik een taak gekregen. Het was gisteren en we hadden een lekker lange wandeling gemaakt over een nieuw paadje. Op de terugweg ging baasje even bij de winkel naar binnen en toen hij terugkwam, had hij een zak boontjes bij zich. En die mocht ik naar huis dragen! Wat vond ik dat geweldig. Ik heb het heel netjes gedaan hoor, zonder de zak te laten vallen of ook maar een boontje stuk te bijten. Ik liep wel een beetje hard vooruit. Dat hoort natuurlijk niet voor een hulphond, want ik moet netjes naast lopen. Maar dat doe ik nu eenmaal als ik enthousiast ben. Dat moeten ze me maar vergeven hoor. Ik moet ook nog steeds leren. Thuis heb ik het netjes aan vrouwtje afgegeven. O, ik ben zo trots dat ik nu een taak heb binnen mijn roedel! Het zou ook tijd worden, want ik ben toch al een jaar en dus bijna volwassen. Ik word vast een heel beroemde hulphond. Misschien gaan ze wel een boek over me schrijven of krijg ik een ridderorde, oooooooh. Ik ben benieuwd wat ze me nog meer allemaal laten dragen.
Poot Lady


2 reacties:

Op 3 mei 2012 om 02:25 , Anonymous Yvonne F. zei...

Wauw Lady, hebben ze je eindelijk iets te doen gegeven! Zo te zien, was je er allang aan toe.
Ben zeer benieuwd, wanneer je de biefstuk mag dragen haha.

gr.Yvonne

 
Op 4 mei 2012 om 07:06 , Anonymous Gerrittina zei...

Of Yvonne, wanneer de baasjes haar het tonnetje met sterke drank om de nek hangen. Een St. Bernard is er niets bij. Maar dat ze je dan "pakezel" noemen. Dat zou ik niet pikken!

Gr. Gerrittina

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage