This page has found a new home

Vakantie

Blogger 301 Redirect Plugin Lady: Vakantie

maandag 30 juli 2012

Vakantie


Ik ben er een tijdje niet geweest. Dat komt omdat we vakantie hebben gehad. Vakantie, dat is dat je niet thuis bent, maar ergens anders en dat je alleen maar leuke dingen doet, uitslaapt, bij baasje en vrouwtje op bed springt als ze nog niet wakker zijn. Zij worden dan wel wakker, maar ik ga dan lekker verder slapen, hmmmmmmm.
En dat hebben we allemaal gedaan op de camping. Wauw. Ik heb bijna alle dagen naar de babykonijntjes aan de overkant liggen loeren. Verder ben ik een paar keer in de beek geweest. Niet zwemmen hoor, want dat kan ik niet. Goldie-een Golden Retriever van de camping- kan dat wel en ze deed me het voor, maar ik snapte niet hoe ze dat deed, boven water blijven in het diepe. Wat een ingewikkeld kunstje. We gingen bijna elke ochtend de wandeling over de hei en door het babybos 2000 doen. Dat babybos is waar voor elke baby in dat jaar een boom geplant is. En er waren zoveel konijnen en ik rook ook allerlei ander wild. Zo verschrikkelijk spannend. Ik had op een gegeven moment een gat gegraven vlak bij het hek, zodat ik al een gaatje zag onder het hek door. En ik dacht nog: he, als ik even doorgraaf, kan ik er onder door en de boel even verkennen in m’n uppie. Maar dat ging mooi niet door, want baasje en vrouwtje zeiden dat het niet mocht en gooiden het gat weer dicht. Kon ik opnieuw beginnen, en dan begonnen ze weer te roepen dat het niet mocht. Toen heb ik dus toch maar het advies van een paar van mijn bloglezertjes ter harte genomen en heb ‘s nachts de voortent opengeritst. Dat was nog een hele onderneming hoor, om mijn tanden goed op die ritsrunner te krijgen en hem dan naar beneden te schuiven. En het waren zelfs twee ritsen die ik zo moest opendoen. Maar het is me gelukt. Dus toen heb ik een aanloop genomen en ben over het hek gesprongen. Jongens, wat was dat leuk!!!!! Ik ben over de hei gerend achter alle konijnen aan, en in het bos achter de eenkhoorns en ander geboefte. Ik heb zelfs een ree gezien. Dat was nog eens een belevenis.... Die bleef stokstijf staan toen die mij zag en ik ook. Tot ie in de struiken verdween. Ik er achter aan natuurlijk. Maar wat kunnen die beesten rennen zeg!. Daarna ging ik een paar rondjes rennen langs de kant van het meertje. Heerlijk in zo’n zwoele zomernacht. En toen weer terug naar de caravan. Ik heb me natuurlijk eerst goed uitgeschud en omdat ik zo slim was om dit allemaal aan het begin van de nacht te doen, was ik weer droog toen baasje en vrouwtje wakker werden. Ik heb het een paar keer gedaan en ik ga het veel vaker doen. 
En wat nou zo leuk is: we gaan nu elk weekend en misschien nog wel een keer een hele week daar naar toe. Geweldig toch!
Poot Lady

1 reacties:

Op 30 juli 2012 om 13:19 , Blogger Yvonne F. zei...

Hey Lady,

Wat leuk, dat 't je gelukt is om er tussenuit te knijpen. Ik was je echter nog wel wat vergeten te zeggen: Pas op voor de dierenpolitie! Als ze je betrappen, dan brengen ze je persoonlijk weer naar huis/caravan. Gaan ze uitgebreid met je baasjes praten en krijg je waarschijnlijk tentarrest.
De volgende keer goed opletten of je mannetjes in blauw ziet. Zo ja......snel wegrennen.

gr.Yvonne

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage